Javaslatok

«Csak nyugdíjasok vezetnek AM jogosítvánnyal autót»

HAMIS - Az AM jogosítvánnyal vezethető autót már nem csak nyugdíjasok vezetik. A vezetők 64,9 %-a alkalmazott, vagy diák, szemben a 35,1% nyugdíjassal.

«Az AM jogosítvánnyal vezethető autó nem biztonságos, hanem veszélyes»

HAMIS - 2009-ben 82.208 közuti baleset történt (halálos és sérüléses, a gyalogosokat kivéve) Franciaország területén. Ebből csak 311 volt AM jogosítvánnyal rendelkező autóvezető, amely 0.38 %. A fennmaradó 3777 végzetes baleset összetétele: 2160 autóbaleset (57 %), 888 motorbaleset (23 %) és 299 (8 %) mopedbaleset. 21 halálos AM jogosítványos autóbaleset volt, azaz  0.56 %.  Az AIXAM élvonalbeli a vezetők és az utasok biztonságát garantáló technológiában, a szigorú előírások bevezetésében még akkor is, ha ezt a kormány nem is írja elő.

«Az AM jogosítvánnyal vezethető autók kifejezetten környezetszennyezők»

HAMIS - A KUBOTA dizel motorok és a LOMBARDINI benzinmotorok használata lehetőséget ad az AIXAM-nak, hogy kategóriájában nagyon alacsony fogyasztású és maximálisan ellenőrzött CO2 kibocsátású autókat tudjon ajánlani.  Bizonyított, hogy csak 77,9 g/km a kibocsátás, amely 37 %-ot jelent, kevesebbet, mint az Európai Parlament által megcélzott 125 g/km.

20013 januárjáan az AIXAM bevezette a 100 %-ban elektromos szériát, az eAIXAM-ot, amely egyáltalán nem környezetszennyező.

«Az AM jogosítvánnyal vezethető autókkal több a közúti bűnözés»

HAMIS - Az autóvezetőknek csak 3,4 %-a vezet AM jogosítvánnyal vezethető autót, míg a többi 93,4 %-nak sosem vették el a jogosítványát Franciaországban 

«Az elektromos autó nem biztosítja a napi utazási igényt»

HAMIS - Egy francia ember általában napi 25,2 km-t tesz meg 30 km/h átlagsebességgel. Az eAIXAM sorozat már 75 km távolság megtételét garantálja legalább és a feltöltési idő nem több, mint 3,5 óra. Úgy van tehát megtervezve, hogy a napi utazási igényt kielégítse városban és országúton egyaránt. Ez már a jövő autója.

«Az AM jogosítvánnyal vezethető autók zajosak»

HAMIS - Az AIXAM kifejlesztett a közelmúltban egy nagyteljesítményű akusztikus rendszert, amely 7 decibellel csökkenti a motorzajt.

Ennek az eredményed az alacsonyabb zajszint, csökkentett vibráció és akusztikus komfort mind a városi mind pedig a vidéki környezetben.